2) Du kaiteriai
plaukia vienas į kitą skirtingais tačiau besikertančiais kūrsais. Kaiteris,
plaukiantis Starboard kursu (kaitas ir dešinė ranka plaukimo kurso kryptimi,
vėjas į nugarą; dešinys bortas į vėją), turi pirmumo teisę prieš kaiterį,
plaukiantį Port tack kursu (kaitas ir kairė ranka plaukimo kurso kryptimi,
vėjas į nugarą; kairys bortas į vėją). Port (arba kairys) kaiteris visuomet
turi užleisti kelią „nukrisdamas“ pavėjui ir laikydamas savo kaitą kiek įmanoma
žemiau vandens, arba visiškai sustodamas.
3) Kaiteris,
plaukiantis greičiau ta pačia kryptimi, turi užleisti kelią lėtesniam. Greičiau
plaukiantis kaiteris turi platesnį šios situacijos matymo lauką ir artėja prie
lėtesnio jam nematant. Plaukiantis greičiau turi "nukristi" pavėjui
ir laikyti savo kaitą kiek įmanoma žemiau.
4) Kuomet abu
kaiteriai plaukia ta pačia kryptim ir yra pavojingai priartėją vienas prie kito
kyla grėsme susipinti aitvarams. Todėl kaiteris, kuris yra aukščiau į vėją
(antvėjinis), turi skraidinti savo kaitą iškeltą aukštai. Kaiteris, kuris yra
žemiau į vėją (pavėjinis), turi skraidinti savo kaitą kiek įmanoma žemiau.
5)
Kaiteris, žaidžiantis su banga (surfing a wave), turi pirmumo teisę prieš
besiruošiančius šuoliui ar plaukiančius priešinga kryptimi kaiterius. Kai žaidžiama
su banga (surfing), nėra lengva pilotuoti kaitą, todėl yra mažiau galimybių
manevrams.
6) Besiruošiantis daryti šuolį kaiteris turi turėti laisvą ir saugią zoną
besidriekiančią 50-60 metrų spiduliu aplink jį patį. Nes jis skrenda pavėjui
šuolio metu, arba jo aitvaro stropos gali kirsti šalia, aukščiau į vėją
kaituojančio kaiterio aitvaro stropas arba patį aitvarą. Priekyje ir gale
neturi būti nei vieno besiruošiančio šuoliui ar skrendančio kaiterio.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą